Temat:

𝗖𝘇𝘆𝗺 𝗷𝗲𝘀𝘁 𝗣𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰 𝗔𝗳𝗳𝗮𝗶𝗿𝘀?
Public Affairs to wąska dziedzina Public Relations, która koncentruje się na skutecznej komunikacji między organizacją a jej otoczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem samorządowych oraz państwowych organów administracji. Wymaga przewidywania i szybkiego reagowania na  potencjalne i realne zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji (m.in. społeczne, prawne, gospodarcze).  Firmom sprawne Public Affairs umożliwia udział w pracach nad rozwiązaniami proponowanymi przez administrację, a mającymi bezpośredni wpływ na działalność organizacji. Podejmowany dialog często, chociaż nie zawsze, pozwala na wypracowanie kompromisowych rozwiązań uwzględniających możliwości i potrzeby każdej ze stron.

Jakie są korzenie Public Affairs i czym ten obszar różni się od lobbingu? Jak Public Affairs wygląda w Polsce, a jak na świecie? Jakie cele pozwala realizować?? Jakie są podstawowe narzędzia Public Affairs?

Na te i inne pytania 14.02.2022 w rozmowie z Dominiką Sawicką odpowiedział duet ekspertek: 𝗘𝗺𝗶𝗹𝗶𝗮 𝗭𝗮𝗸𝗿𝘇𝗲𝘄𝘀𝗸𝗮, dyrektor marketingu i PR w ProService Finteco Group, wykładowca akademicki, która od ponad 14 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych; 𝗘𝗺𝗶𝗹𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗵𝗻 – założycielka i prezes zarządu agencji PR Hub, w branży komunikacyjnej od 24 lat, specjalizuje się w kampaniach z obszaru żywienia i zdrowia, edukacyjnych, a także komunikacji kryzysowej, strategii CSR oraz public affairs.

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public RelationsnetPR.pl.

Grafika: Anna Chlapek

×

Prelegenci:

Emilia Zakrzewska

Dyrektor Marketingu i PR, ProService Finteco Group, Wykładowca akademicki Ekspertka ds. Public Relations & Public Affairs. Od ponad 14 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Kompleksowo zarządza projektami, m.in. w zakresie rozwoju biznesu, public relations i marketingu.
Od ponad 7 lata wykładowca akademicki z zakresu public relations, w tym public affairs Absolwentka studiów MBA ukończonych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa Bibliologii i Informacji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka licznych publikacji z zakresu public affairs i public relations.

Emilia Zakrzewska portret

Emilia Hahn

Założycielka i prezes zarządu agencji PR Hub. Posiada ponad 21 lat doświadczenia w projektowaniu i realizacji kampanii komunikacyjnych dla największych międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się w kampaniach z obszaru żywienia i zdrowia, edukacyjnych, a także komunikacji kryzysowej, strategii CSR oraz public affairs. Laureatka dwóch Złotych Spinaczy w kategorii komunikacji kryzysowej, w tym pierwszego Złotego Spinacza Dekady za projekt „Tiger jest tylko jeden” dla Fundacji Równe Szanse Dariusza „Tiger” Michalczewskiego. Z jej inicjatywy, w ramach PR Hub, realizowane są autorskie projekty edukacyjne projektowane we współpracy z Wydziałem Nauk o Zdrowiu WUM. W Polskim Stowarzyszeniu Public Relations prowadzi Klub Public Affairs, a także jest członkiem Rady Pracodawców i Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zasiada w Radzie Programowej Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

 

Emilia Hahn portret

Podcast

Opis:
Public affairs to jedna z najbardziej wyróżniających się dziedzin public relations. Wielu studentów niewiele wie o tej formie pracy, a jest to ważna część segmentu PR-u. Czy stalowe nerwy i możliwość pracy pod dużą presją czasu, to najprzydatniejsze cechy do sukcesu w tej branży? O specyfice działań w public affairs Ewa Grabek rozmawiała z Dominiką Stawicką.
Realizacja: Dominika Stawicka
Montaż: Bartłomiej Marcinkowski

Załączniki

Brak plików do wyświetlenia

Przewiń w górę
Powered by netPR.pl