Temat:


Wiosna 2022 roku to okres wyzwań. Agresja i wojna, kolejne (mikro)kryzysy wizerunkowe, nastroje społeczne i makroekonomia. To wszystko nie ułatwia zadania ludziom odpowiadającym za szeroko pojętą komunikację. Pułapek po drodze jest wiele, a ostatnie kilka miesięcy pokazuje nam, że nie każda marka radzi sobie z wyzwaniami, które, co tu dużo mówić, będą coraz większe.

Sytuacja jest nietypowa i nieprzewidywalna, jak więc komunikować się, gdy tuż obok nas trwa wojna? Jak nie popaść w warwashing, jak nie dać nabrać się propagandzie i wszechobecnej dezinformacji? Jak pracować nad wizerunkiem, gdy emocje społeczne są bardzo wysokie, a sytuacja makroekonomiczna dodatkowo utrudnia dotarcie do grup docelowych, zajętych raczej troskami codziennego bytu?

W dniu 19.05.2022 na te i inne pytania odpowiedzieli Karolina Łuczak - absolwentka dziennikarstwa i PR, od początku kariery zawodowej zaangażowana w tematy komunikacyjne spółek z branży finansowej, obecnie odpowiedzialna za pracę biura prasowego i komunikację wewnętrzną oraz rzeczniczka prasowa Provident Polska, a także Damian Ziąber - związany z szeroko pojętą komunikacją od 20 lat, były rzecznik prasowy Prudential Polska oraz PZU, obecnie na tym samym stanowisku w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym. Aktywny członek Klubu Rzeczników Prasowych działającego w ramach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, prelegent i uczestnik wielu branżowych wydarzeń.

Spotkanie online poprowadziła Dominika Durska z Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public RelationsnetPR.pl.

Grafika: Anna Chlapek

×

Prelegenci:

Karolina Łuczak

Od początku swojej kariery zawodowej zaangażowana w tematy komunikacyjne spółek z branży finansowej.

W Provident Polska od 2013 roku, gdzie najpierw odpowiadała za projekty PR, następnie została Communications Managerem, a od stycznia 2018 roku jest odpowiedzialna za pracę biura prasowego i komunikację wewnętrzną. Pełni również rolę rzeczniczki prasowej. Zaangażowana w liczne projekty z obszarów media relations, social media, komunikacji korporacyjnej, analityki mediów, employer brandingu, public affairs oraz CSR.

Wcześniej przez ponad 5 lat odpowiadała za PR, komunikację wewnętrzną i CSR w ING Lease, ING Car Lease, ING Commercial Finance. Pierwsze kroki w finansach stawiała w towarzystwie ubezpieczeniowym Generali.

Absolwentka Dziennikarstwa i PR i Marketingu Politycznego.

Prywatnie wielbicielka Hiszpanii, podróży i zdrowego stylu życia.

Karolina Łuczak portret

Damian Ziąber

Od 20 lat zajmuje się komunikacją w biznesie, z czego większość w ubezpieczeniach. W ciągu swojej kariery pracował dla wielu uznanych marek, takich jak Philip Morris, Ambra SA, czy d. Sygma Bank (obecnie BNP Paribas Polska). Pełnił wiele ról związanych z komunikacją (specjalista, rzecznik prasowy, PR manager, dyrektor departamentu PR, zarządzający komunikacją korporacyjną) i kontaktem z klientami. Był jednym z pierwszych rzeczników klientów w Polsce, w tym w sektorze bankowym.

W latach 2014-2019 prowadził własną działalność z obszaru PR dla kilku firm z różnych sektorów – Betacom, Promedica24, Hotel Bayjonn, Sygma Bank, British American Tobacco Augustów – na stale będąc związanym z Prudential Polska jako jego PR manager i rzecznik prasowy. W latach 2019-2020 kierował biurem komunikacji korporacyjnej Grupy PZU, pełniąc również rolę jej rzecznika prasowego. Od wiosny 2020 pracuje jako rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.

Jest aktywnym członkiem Klubu rzeczników prasowych działającego w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prelegent i uczestnik wielu branżowych wydarzeń, prowadzący zajęcia ze studentami. Prywatnie jest wielkim fanem historii powszechnej i Polski, zauroczonym podróżami na Bliski Wschód. Niestrudzenie promuje rozsądną konsumpcję i drugi obieg rzeczy używanych.

Damian Ziąber portret

Podcast 

Opis:

Komunikowanie w czasach wojny i kryzysów, czyli jak sprostać wyzwaniom, przed którymi stawia nas rzeczywistość. Ostatnie dwa lata to czas, kiedy życie większości z nas zostało obrócone do góry nogami. Największy wpływ miała na to pandemia koronawirusa oraz wybuch wojny na Ukrainie. Jak branża public relations komunikuje się w tym czasie? Dlaczego niektóre marki nie poradziły sobie w nowych realiach? O wielu próbach, przed którymi stanęli PR-owcy rozmawiała Ewa Grabek z Moniką Pióro.

Realizacja: Dominika Stawicka, montaż: Bartłomiej Marcinkowski

 

Załączniki

Brak plików do wyświetlenia

Przewiń w górę
Powered by netPR.pl