Nagłe i niespodziewane przeniesienie całego życia w sferę online było nie lada wyzwaniem. Spotkania, wystawy, spektakle, wywiady - jak z dnia na dzień przywyknąć do całkowicie nowego sposobu funkcjonowania online? Jak instytucje kultury zdołały zdigitalizować swoją działalność? Jak rozwiązywały problemy natury logistycznej i technicznej, których niejednokrotnie było więcej niż można by się było spodziewać?
Na te i więcej pytań 25.02.2021 odpowiedziała Marta Szadowiak – strateżka komunikacji i CEO Agencji Projekt PR. W rozmowie z Jaśminą Nowicką „Jak epidemia wpłynęła na działania PR w sektorze kultury i w event marketingu?” z cyklu Akademia PRawdziwy PR z ekspertka opowiedziała o realiach funkcjonowania branży PR w czasach pandemii, o przeniesieniu życia kulturalnego w sferę Internetu, a także przedstawiła badania przeprowadzone na przedstawicielach instytucji kultury z 2020 roku.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Grafika: Anna Chlapek
Strateżka komunikacji/CEO agencji Projekt PR
Z kulturą, a przede wszystką z muzyką związana od chwili poczęcia - rodzice są artystami-muzykami.
Na co dzień zajmuje się przede wszystkim public relations wydarzeń kulturalnych oraz szeroko rozumianą strategią komunikacji instytucji samorządowych oraz firm prywatnych. Mistrzyni media relations i budowania relacji z mediami tradycyjnymi. Zdyscyplinowany i inspirujący project manager z bogatym doświadczeniem w event marketingu. Laureatka Nagrody Miasta Gdańska dla Młodych Twórców w Dziedzinie Kultury w zakresie animacji, a także Ambasador Doliny Kreatywnej - projektu TVP. Pomysłodawczyni i organizatorka przedsięwzięć kulturalnych (m.in. koncertów oraz wystaw, happeningów artystycznych czy imprez studenckich). Kolekcjonerka wrażeń i przeżyć, smakuje świata podczas podróży dużych i małych.
Wykładowczyni akademicka, twórczyni kierunków studiów podyplomowych na WSAiB w Gdyni oraz WSB w Gdańsku. Doktorantka w Centrum Badań nad Gospodarką Kreatywną na Uniwersytecie SWPS. W roku 2020 codziennie publikowała repertuar aktywności #KulturaWCzasachPandemii na blogu eskaem.pl.
fb.com/martaszadowiak
twitter.com/martaszadowiak
linkedin.com/in/martaszadowiak
Opis odcinka
Pandemia postawiła nowe wyzwania przed każdą branżą - również przed pracownikami public relations! Wspinali się na wyżyny kreatywności, żeby wypromować wydarzenia kulturalne, które często były odwoływane lub przenoszone do sieci. Jak sobie z tym poradzili? O tym rozmawiają Ewa Grabek i Weronika Kot. Montaż: Agata Nowotnik
Brak plików do wyświetlenia