Co daje markom używanie content marketingu? Z jakimi wyzwaniami mierzą się, by stworzyć treści, które przyciągną uwagę odbiorcy i zapadną mu w pamięci?
Różnorodność contentu w obecnych czasach jest naprawdę zaskakująca, a możliwość produkowania i promowania treści dzięki mediom społecznościowym - nieograniczona. Na te i inne zagadnienia związane z content marketingiem rozmawiały 15.12.2021 Renata Poreda Manager ds. komunikacji marketingowej i PR w ASTOR, a także redaktorka naczelna pisma Biznes i Produkcja i Ewa Grabek, członkini Koła Naukowego Public Relations UW na webinarium z cyklu Akademia PRawdziwy PR: “Content marketing w skutecznym komunikowaniu.”
Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Grafika: Anna Chlapek
Filolog, PRowiec, pasjonatka wszelkich form komunikacji, m.in. za którą odpowiada w ASTOR. Manager ds. komunikacji marketingowej i PR w ASTOR, a także redaktorka naczelna pisma Biznes i Produkcja, o ponad 15-letnim doświadczeniu w marketingu, public relations, komunikacji, CSR i relacjach z mediami. Zawodowo interesuje się marką osobistą. Fascynują ją rozmowy z ludźmi, głównie w formie wywiadów.
Obecnie pracuje w ASTOR, firmie, której celem jest wprowadzić firmy produkcyjne w świat Przemysłu 4.0 dzięki automatyzacji, robotyzacji i digitalizacji. Ważnym aspektem działań ASTOR jest humanistyczny wymiar transformacji, w myśl propagowanego motta #chodzioludzi oraz gdzie technologia spotyka człowieka.
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, gdzie zainicjowała i zorganizowała jedną z edycji PR Regionów.
Prywatnie interesuje się psychologią, motoryzacją, biografiami i kuchennymi eksperymentami. Uwielbia góry i rower. Biega.
Opis odcinka:
Content marketing jest bardziej apetycznym tematem, niż mogłoby się wydawać - zwłaszcza, kiedy w grę wchodzi idea EAT. Jakie treści smakują odbiorcom, a które szybko się przejadają? Czy pewne stosowane wciąż techniki są już nieświeże? O najlepszych i najgorszych przykładach content marketingu Ewa Grabek rozmawiała z Dominiką Durską.
Realizacja i montaż: Agata Nowotnik
Brak plików do wyświetlenia