Temat:

Co daje markom używanie content marketingu? Z jakimi wyzwaniami mierzą się, by stworzyć treści, które przyciągną uwagę odbiorcy i zapadną mu w pamięci?

Różnorodność contentu w obecnych czasach jest naprawdę zaskakująca, a możliwość produkowania i promowania treści dzięki mediom społecznościowym - nieograniczona.  Na te i inne zagadnienia związane z content marketingiem rozmawiały 15.12.2021 Renata Poreda Manager ds. komunikacji marketingowej i PR w ASTOR, a także redaktorka naczelna pisma Biznes i Produkcja i Ewa Grabek, członkini Koła Naukowego Public Relations UW na webinarium z cyklu Akademia PRawdziwy PR: “Content marketing w skutecznym komunikowaniu.”

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.

Grafika: Anna Chlapek

×

Prelegenci:

Renata Poreda

Filolog, PRowiec, pasjonatka wszelkich form komunikacji, m.in. za którą odpowiada w ASTOR. Manager ds. komunikacji marketingowej i PR w ASTOR, a także redaktorka naczelna pisma Biznes i Produkcja, o ponad 15-letnim doświadczeniu w marketingu, public relations, komunikacji, CSR i relacjach z mediami.  Zawodowo interesuje się marką osobistą. Fascynują ją rozmowy z ludźmi, głównie w formie wywiadów.  

Obecnie pracuje w ASTOR, firmie, której celem jest wprowadzić firmy produkcyjne w świat Przemysłu 4.0 dzięki automatyzacji, robotyzacji i digitalizacji. Ważnym aspektem działań ASTOR jest humanistyczny wymiar transformacji, w myśl propagowanego motta #chodzioludzi oraz gdzie technologia spotyka człowieka. 

Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, gdzie zainicjowała i zorganizowała jedną z edycji PR Regionów.

Prywatnie interesuje się psychologią, motoryzacją, biografiami i kuchennymi eksperymentami. Uwielbia góry i rower. Biega. 

https://www.linkedin.com/in/renataporeda/

renata poreda

Podcast

Opis odcinka:
Content marketing jest bardziej apetycznym tematem, niż mogłoby się wydawać - zwłaszcza, kiedy w grę wchodzi idea EAT. Jakie treści smakują odbiorcom, a które szybko się przejadają? Czy pewne stosowane wciąż techniki są już nieświeże? O najlepszych i najgorszych przykładach content marketingu Ewa Grabek rozmawiała z Dominiką Durską.
Realizacja i montaż: Agata Nowotnik

Załączniki

Brak plików do wyświetlenia

Przewiń w górę
Powered by netPR.pl