Temat:

Według badań prowadzonych przez Nielsena, ponad 9 na 10 konsumentów ufa treściom generowanym przez zwykłych użytkowników bardziej niż tradycyjnym reklamom. Co z tego wynika? Bardziej ufamy opiniom innych konsumentów niż temu, co mówią o sobie marki.

Na ratunek PR-owcom i marketerom przychodzi User Generated Content, czyli wszystkie treści tworzone bezpośrednio przez klientów marek, które wykorzystywane są następnie do prowadzenia narracji o marce.

Jak wdrożyć User Generated Content do działań marketingowych twojej marki? Jakie płyną z niego korzyści? Czy stwarza jakieś zagrożenie? Jak za pomocą UGC stworzyć wciągająca historię?

W dniu 21.04.2022 na te i inne pytania odpowiedział Hubert Niedzielski, kierownik ds. PR marki Volkswagen oraz koordynator projektu „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce”, dwukrotnie nagrodzonego złotymi statuetkami w XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze”. Temat UGC zostanie przez naszego gościa pokazany na przykładzie strategii komunikacyjnych marek motoryzacyjnych. Spotkanie online poprowadził Miłosz Ciekalski z Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego.

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public RelationsnetPR.pl.

Grafika: Anna Chlapek

×

Prelegent:

Hubert Niedzielski

Od kwietnia 2019 roku kierownik ds. PR marki Volkswagen w firmie Volkswagen Group Polska. Jest odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę Volkswagena z mediami oraz realizację strategii PR marki w obszarze polityki informacyjnej. Koordynowany przez niego projekt „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce” został nagrodzony dwoma złotymi statuetkami w XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze” (w kategoriach „Media Relations” oraz „Research&Insight”). Z Volkswagen Group Polska związany jest z od 2015 roku. Pracował dla ŠKODY jako specjalista ds. zarządzania produktem posprzedażnym, następnie w dziale marketingu jako specjalista ds. produktu oraz specjalista ds. komunikacji w zespole PR marki ŠKODA. Tam również odpowiadał za współpracę z mediami oraz politykę informacyjną. Wcześniej sprawował obowiązki specjalisty ds. marketingu w firmie Profile VOX oraz przepracował niemal cztery lata w klubie sportowym Warta Poznań jako rzecznik prasowy. Jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza (specjalizacja dziennikarska i PR), ukończył studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (kierunek „Innowacyjne zarządzanie marką”).


Absolwent London School of Public Relations i Universita Bocconi (kurs Corporate Sustainability).

Hubert Niedzielski portret

Podcast

Opis:

I ty możesz zostać influencerem, czyli, na czym dokładnie polega user generated content. Jak mówią badania, znaczna większość konsumentów o wiele bardziej ufa treściom wytworzonym przez realnych użytkowników niż standardowym reklamom. W czym tkwi ich siła? Jak to jest nagle stać się częścią kampanii renomowanej marki? O wykorzystaniu przez klientów treści user generated content rozmawiała Ewa Grabek z Miłoszem Ciekalskim.
Realizacja i montaż: Bartłomiej Marcinkowski

Załączniki

Brak plików do wyświetlenia

Przewiń w górę
Powered by netPR.pl