Rozmowa, która zainteresuje nie tylko fascynatów mody, ale także każdego, kto bacznie śledzi działania najważniejszych polskich oraz globalnych marek odzieżowych, obserwuje influencerów i inspiruje się ich stylem.Jest również dla wszystkich tych, którzy chcieliby dowiedzieć się czegoś więcej o działaniach PR właśnie w tej branży!
- Co wyróżnia branżę fashion i jakie narzędzia public relations najlepiej się w niej sprawdzają?
- Na jakie sytuacje kryzysowe musi przygotować się specjalista ds. PR-u modowego?
- Jaki wpływ miała pandemia na eventy PR-owe i współpracę?
- Które działania PR przynoszą najwięcej korzyści markom modowym?
- Jak skutecznie prowadzić komunikację w social mediach?
- Które marki są absolutnymi ,,wymiataczami” w komunikacji modowej?
W dniu 22.06.2022 na te i inne pytania odpowiedziała Dagmara Tarka - strateżka i ekspertka w dziedzinie public relations na webinarze pt: “PRawdziwa moda - wszystko o komunikowaniu w branży fashion”. Ekspertka specjalizuje się w budowaniu skutecznych strategii PR dla brandów z segmentu lifestyle, beauty i fashion.
Doradza w zakresie personal brandingu, tworząc efektywne plany rozwoju dla marki osobistej. Koordynatorka klubu Personal PR i PR Gwiazd w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations. Wykłada PR Modowy i PR lifestylowy dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego. Spotkanie online poprowadził Bartek Marcinkowski z Koła Naukowego Public Relations UW.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Strateżka i ekspertka w dziedzinie public relations. Specjalizuje się w budowaniu skutecznych strategii PR dla brandów z segmentu lifestyle, beauty i fashion. Doradza w zakresie personal brandingu, tworząc efektywne plany rozwoju dla marki osobistej. W swojej dotychczasowej pracy współpracowała z ponad 25 firmami, generując dla nich wyniki, które wpłynęły na wysoką satysfakcję klientów.
Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła podyplomowe studia Menedżerskie oraz podyplomowe studia Zarządzania na rynku dóbr i usług marek luksusowych w Szkole Głównej Handlowej. Systematycznie podnosi kwalifikacje biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach.
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W organizacji pełni rolę koordynatorki klubu Personal PR i PR Gwiazd. Wykładała PR Modowy dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
Brak plików do wyświetlenia