TikTok – dla jednych niezrozumiałe medium społecznościowe, dla innych szansa na rozwój marki. Która ze stron ma rację?
- Czy działania PR za pośrednictwem TikToka mają sens?
- Jak znaleźć właściwą grupę odbiorców?
- Jak przebić się ze swoim contentem i stać się "trendem"?
Z rozmowy dowiedzieliśmy się, jakie zastosowania dla branży PR można znaleźć na TikToku, a także które z marek już próbują odnaleźć się na tej platformie i jakie ma to skutki.
Zainteresowanym gorąco polecamy nagranie spotkania z 11.03.2021 - Aleksandra Trendak rozmawiała z Marcinem Janowskim - CEO i PR Managerem w agencji Space PR: „Zastosowanie TikToka w działaniach PRowych - czy ma to sens? Przyszłość TikToka” z cyklu PRawdziwy PR Akadamia.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Grafika: Anna Chlapek
CEO i PR Manager agencji Space PR, która oprócz tradycyjnych działań w zakresie PR-u, specjalizuje się w działaniach PR w Internecie kładąc nacisk przede wszystkim na komunikację w social media. W ramach obsługi klientów agencji zarządza strategią w obszarze wizerunku klienta w sieci. Trener LinkedIn, Facebook Ads. z 9 letnim doświadczeniem. Entuzjasta Big Data i Design Thinking.
Opis odcinka
TikTok wdarł się na telefony pokolenia Z i najwyraźniej zostanie tam na dłużej! Szybko stał się naturalną przestrzenią dla nastolatków, więc nie powinny nas dziwić tłumy marketingowców i pijarowców, którzy podążyli tam za nimi. W tym odcinku sprawdzamy, czy obrali dobry kierunek i jakie marki dostrzegły już potencjał chińskiej aplikacji. Na ten temat Ewa Grabek rozmawia z Aleksandrą Trendak. Montaż: Agata Nowotnik
Brak plików do wyświetlenia