Temat:

TikTok – dla jednych niezrozumiałe medium społecznościowe, dla innych szansa na rozwój marki. Która ze stron ma rację?
- Czy działania PR za pośrednictwem TikToka mają sens?
- Jak znaleźć właściwą grupę odbiorców?
- Jak przebić się ze swoim contentem i stać się "trendem"?

Z rozmowy dowiedzieliśmy się, jakie zastosowania dla branży PR można znaleźć na TikToku, a także które z marek już próbują odnaleźć się na tej platformie i jakie ma to skutki.

Zainteresowanym gorąco polecamy nagranie spotkania z 11.03.2021 - Aleksandra Trendak rozmawiała z Marcinem Janowskim - CEO i PR Managerem w agencji Space PR: „Zastosowanie TikToka w działaniach PRowych - czy ma to sens? Przyszłość TikToka” z cyklu PRawdziwy PR Akadamia.

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public RelationsnetPR.pl.

Grafika: Anna Chlapek

×

Prelegent:

Marcin Janowski

CEO i PR Manager agencji Space PR, która oprócz tradycyjnych działań w zakresie PR-u, specjalizuje się w działaniach PR w Internecie kładąc nacisk przede wszystkim na komunikację w social media. W ramach obsługi klientów agencji zarządza strategią w obszarze wizerunku klienta w sieci. Trener LinkedIn, Facebook Ads. z 9 letnim doświadczeniem. Entuzjasta Big Data i Design Thinking.

marcin janowski 1

Podcast

Opis odcinka
TikTok wdarł się na telefony pokolenia Z i najwyraźniej zostanie tam na dłużej! Szybko stał się naturalną przestrzenią dla nastolatków, więc nie powinny nas dziwić tłumy marketingowców i pijarowców, którzy podążyli tam za nimi. W tym odcinku sprawdzamy, czy obrali dobry kierunek i jakie marki dostrzegły już potencjał chińskiej aplikacji. Na ten temat Ewa Grabek rozmawia z Aleksandrą Trendak. Montaż: Agata Nowotnik

Załączniki

Brak plików do wyświetlenia

Przewiń w górę
Powered by netPR.pl