Temat:

Co to jest employer branding i  z czym to się je? Czym różni się on od employee advocacy? Jak bardzo firmy potrzebują działań z branży EB?
Na przykładach najciekawszych kampanii ekspert public relations wytłumaczy, jak firmy kreują wizerunek pożądanego pracodawcy, opowie o roli komunikacji wewnętrznej, a także o tym, jak bardzo istotny jest sposób, w jaki prezentujemy się w sieci.

14.04.2021 Rafał Zęgota był gościem Anny Bukowskiej „Ile PR-u jest w HR-ze, a ile HR-u w PR-ze?” z cyklu Akadamia PRawdziwy PR.

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public RelationsnetPR.pl.

Grafika: Anna Chlapek

×

Prelegent:

Rafał Zęgota

Menedżer i spec od PR i komunikacji. Baczny obserwator zmian, jakie w komunikowaniu niosą nowe technologie. Od kilku lat prowadzi z sukcesami procesy rekrutacyjne w oparciu o markę pracodawcy i markę osobistą. Szkoli z szeroko pojętego PR, wspiera też mikrofirmy w tworzeniu strategii komunikacji.

krzysio w ramce spotkanie 4

Podcast

Opis odcinka:
Wpadki wizerunkowe, Twitter witający nas codziennie rano nowymi aferami oraz nieudane kampanie wyborcze - to tylko kilka przykładów na to, dlaczego PR-owcy są tak potrzebni politykom! Zwłaszcza, że ci ostatni udzielają się na coraz większej liczbie platform społecznościowych i nie zawsze wiedzą, jak się nimi posługiwać. O problemach i wyzwaniach PR-u politycznego, w rozmowie z Ewą Grabek mówią Szymon Dziewięcki oraz Aleksander Inglot z Koła Naukowego Publicystyki Politycznej UJ. Montaż: Agata Nowotnik

Załączniiki

Co to jest employer branding i z czym to się je? Czym różni się on od employee advocacy? Jak bardzo firmy potrzebują działań z branży EB?
Na przykładach najciekawszych kampanii ekspert public relations wytłumaczy, jak firmy kreują wizerunek pożądanego pracodawcy, opowie o roli komunikacji wewnętrznej, a także o tym, jak bardzo istotny jest sposób, w jaki prezentujemy się w sieci.

14.04.2021 Rafał Zęgota był gościem  Anny Bukowskiej  „Ile PR-u jest w HR-ze, a ile HR-u w PR-ze?” z cyklu Akadamia PRawdziwy PR.

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Przewiń w górę
Powered by netPR.pl