W jaki sposób wypromować swój startup? Czy PR jest niezbędny dla jego powodzenia? Może jesteś właścicielem startupu i zastanawiasz się jaką strategię komunikacją przyjąć?
O zagadnieniach PR dla branży startupowej mówił ekspert ze Stowarzyszenia Agencji Public Relations - Grzegorz Hajduk, prezes zarządu w agencji Huge Voice, profesor na Uniwersytecie Rzeszowskim. Nasz gość opowiedział w jaki sposób promować swój startup i jakie korzyści mogą wypłynąć z dobrego PR dla startupu. Obejrzyjcie nagranie z webinaru prowadzonego przez Aleksandrę Chylak, członkinię Koła Naukowego Public Relation Uniwersytetu Warszawskiego 07.05.2021: „PR dla startupu, czyli jak startup może zaistnieć w mediach?”
Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Grafika: Anna Chlapek
Prezes zarządu w agencji Huge Voice, profesor na Uniwersytecie Rzeszowskim
Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, autor książki Zarządzanie komunikacją marketingową. Integracja, nowe media, outsourcing oraz kilkudziesięciu innych publikacji naukowych dotyczących komunikacji marketingowej.
Opis odcinka:
Zaczyna się od pomysłu - ale co dalej? Promocja startupu jest istotna już na samym początku takiego projektu, kiedy najbardziej liczy się pozyskanie inwestorów. Dlatego lepiej nie lekceważyć siły odpowiedniej strategii komunikacyjnej! O jednorożcach wśród startupów i archetypach marek, Ewa Grabek rozmawiała z Aleksandrą Chylak. Montaż: Agata Nowotnik