Temat:

W jaki sposób wypromować swój startup? Czy PR jest niezbędny dla jego powodzenia? Może jesteś właścicielem startupu i zastanawiasz się jaką strategię komunikacją przyjąć?

O zagadnieniach PR dla branży startupowej mówił ekspert ze Stowarzyszenia Agencji Public Relations - Grzegorz Hajduk, prezes zarządu w agencji Huge Voice, profesor na Uniwersytecie Rzeszowskim. Nasz gość opowiedział w jaki sposób promować swój startup i jakie korzyści mogą wypłynąć z dobrego PR dla startupu. Obejrzyjcie nagranie z webinaru prowadzonego przez Aleksandrę Chylak, członkinię Koła Naukowego Public Relation Uniwersytetu Warszawskiego 07.05.2021: „PR dla startupu, czyli jak startup może zaistnieć w mediach?”

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.

×

Prelegent:

Grzegorz Hajduk

Prezes zarządu w agencji Huge Voice, profesor na Uniwersytecie Rzeszowskim

Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, autor książki Zarządzanie komunikacją marketingową. Integracja, nowe media, outsourcing oraz kilkudziesięciu innych publikacji naukowych dotyczących komunikacji marketingowej.

grzegorz hajduk ramka

Podcast

Opis odcinka:
Zaczyna się od pomysłu - ale co dalej? Promocja startupu jest istotna już na samym początku takiego projektu, kiedy najbardziej liczy się pozyskanie inwestorów. Dlatego lepiej nie lekceważyć siły odpowiedniej strategii komunikacyjnej! O jednorożcach wśród startupów i archetypach marek, Ewa Grabek rozmawiała z Aleksandrą Chylak. Montaż: Agata Nowotnik

Załączniki

W jaki sposób wypromować swój startup? Czy PR jest niezbędny dla jego powodzenia? Może jesteś właścicielem startupu i zastanawiasz się jaką strategię komunikacją przyjąć?

O zagadnieniach PR dla branży startupowej mówił ekspert ze Stowarzyszenia Agencji Public Relations - Grzegorz Hajduk, prezes zarządu w agencji Huge Voice, profesor na Uniwersytecie Rzeszowskim. Nasz gość opowiedział w jaki sposób promować swój startup i jakie korzyści mogą wypłynąć z dobrego PR dla startupu. Obejrzyjcie  nagranie z webinaru prowadzonego przez Aleksandrę Chylak, członkinię Koła Naukowego Public Relation Uniwersytetu Warszawskiego 07.05.2021:  „PR dla startupu, czyli jak startup może zaistnieć w mediach?”

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Przewiń w górę
Powered by netPR.pl