Czy dobry PR-owiec musi potrafić zażegnać kryzys mały i duży? Czy można odbudować wizerunek marki po kryzysie? Jak sobie radzić w obliczu kryzysu globalnego?
Na spotkaniu poświęconym zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych Stefan Augustyn, rzecznik prasowy PayEye i członek PSPR, opowiedział o tym, jak radzić sobie w obliczu trwającego kryzysu.. Dowiemy się również, jakiego zaangażowania wymaga kryzys o zasięgu globalnym i o czym nie można zapominać w chwili wystąpienia sytuacji kryzysowej.
Webinar prowadziła rowadzonego Aleksandra Chylak, członkini Koła Naukowego Public Relation Uniwersytetu Warszawskiego 19.05.2021: „Kryzys - porażka, czy nowe możliwości? Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych” w ramach cyklu Akademia PRawdziwy PR.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Grafika: Anna Chlapek
PR & Communications Manager i Rzecznik Prasowy PayEye
Pracuje w fintechu, który pierwszy na świecie wprowadził płatność opartą o biometrię tęczówki oka. Praktyk komunikacji, szkoleniowiec i wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego.
Od kilkunastu lat zajmuje się profesjonalnym kształtowaniem wizerunku oraz komunikacją samorządów, instytucji, biznesu oraz jego otoczenia. Wcześniej przez dekadę, jako dziennikarz, związany był z mediami. Od dwóch lat jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Opis odcinka:
Budzisz się rano, sprawdzasz telefon - a tam miliony powiadomień na temat tej jednej marki, która właśnie zrobiła coś bardzo nieprzemyślanego. Każdej organizacji czy osobie publicznej może zdarzyć się kryzys, ale wtedy zamiast się chować i rozpaczać, lepiej zamienić go w sukces! Tym tematem zajęły się Ewa Grabek i Weronika Kot. Montaż: Agata Nowotnik