Czym różni się PR osobisty od PRu organizacji? Czy w obu przypadkach stosuje się takie same narzędzia? Damian Ziąber – rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego i aktywny członek PSPR oraz Wojciech Jabczyński - rzecznik Orange Polska i entuzjasta mediów społecznościowych w komunikacji PR mówili o dobrze strategii budowy marki osobistej przy użyciu nowych mediów.
Spotkanie online: „PR osobisty z perspektywy PR-owca. Jakie wyzwania niesie budowanie marki osobistej” poprowadziła Ewa Grabek, członkini Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego 27.05.2021
Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Grafika: Anna Chlapek
Od 2008 roku jest rzecznikiem Orange Polska. Z branżą PR związany od 1999 roku. Wcześniej przez 5 lat był dziennikarzem i redaktorem Gazety Wyborczej. Realizował wiele projektów z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysowego. Jeden z pierwszych rzeczników, który w Polsce prowadził blog firmowy.
Rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Od niemal 20 lat zajmuje się komunikacją w biznesie, z czego większość w finansach osobistych i ubezpieczeniach. W ciągu swojej kariery pracował dla wielu uznanych marek, takich jak Philip Morris, Ambra SA, czy d. Sygma Bank (obecnie BNP Paribas Polska).
Pełnił wiele ról związanych z komunikacją (specjalista, rzecznik prasowy, PR manager, dyrektor departamentu PR, zarządzający komunikacją korporacyjną) i kontaktem z klientami.
Opis odcinka:
Każdy z nas posiada markę osobistą - nawet jeśli nie udzielamy się jako influencerzy, aktywiści, politycy czy celebryci. Wszystkie nasze posty i wpisy na mediach społecznościowych kreują nasz wizerunek. Jak o niego dbać? O tym Agata Nowotnik rozmawiała z Ewą Grabek. Montaż: Agata Nowotnik