W ciągu kilku lat mogliśmy zaobserwować wykształcenie się i rozwój nowego typu liderów opinii - influencerów. Obecnie współprace na linii marka-influencer nie dziwią już nikogo. Czy influencer marketing ma jeszcze sens, czy może odbiorcy mają już dosyć nieustannych współprac? Jak powinna wyglądać dobra kooperacja brandu z twórcą internetowym? Na te pytania odpowiedziała Marta Szadowiak - CEO agencji Projekt PR, wieloletnia producentka Blog Forum Gdańsk, ekspert w dziedzinie PR-u wydarzeń kulturalnych oraz influencer marketingu.
Spotkanie online: „Influencer marketing - skuteczne wykorzystanie i nowe trendy” poprowadziła Jaśmina Nowicka, członkini Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego 13.10.2021.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Koło Naukowe Public Relations UW, partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.
Grafika: Anna Chlapek
Strateżka komunikacji/CEO agencji Projekt PR
Na co dzień zajmuje się przede wszystkim public relations wydarzeń kulturalnych oraz szeroko rozumianą strategią komunikacji instytucji samorządowych oraz firm prywatnych. Wieloletnia producentka Blog Forum Gdańsk - najważniejszego spotkania twórców internetowych w Polsce.
Wykładowczyni akademicka, twórczyni kierunków studiów podyplomowych na WSAiB w Gdyni oraz WSB w Gdańsku. Doktorantka w Centrum Badań nad Gospodarką Kreatywną na Uniwersytecie SWPS.
fb.com/martaszadowiak
twitter.com/martaszadowiak
linkedin.com/in/martaszadowiak
Opis odcinka:
Strzeżcie się influencerzy, bo już wkrótce rozliczy was UOKiK. Może się okazać, że wasze najbardziej dochodowe współprace były… całkowicie nielegalne, zwłaszcza jeśli nie zostały dobrze i wyraźnie oznaczone. Media społecznościowe powoli zamieniają się w słupy reklamowe, więc przyglądamy się jak wpływa to na ich użytkowników oraz co trzeba jak najszybciej zmienić w świecie influencer marketingu. Ewa Grabek rozmawiała o tym z Jaśminą Nowicką. Montaż i realizacja: Agata Nowotnik
Brak plików do wyświetlenia