W ciągu kilku lat mogliśmy zaobserwować wykształcenie się i rozwój nowego typu liderów opinii - influencerów. Internetowi twórcy stali się wzorem do naśladowania dla wielu (szczególnie młodych) ludzi. Nadziei w influencerach zaczęły upatrywać też różne marki. Obecnie współpracę na linii marka-influencer nie dziwią już nikogo. Co więcej - często stają się męczące, a twórcom zarzuca się bycie "słupami reklamowymi". Jak znaleźć złoty środek? Czy influencer marketing ma jeszcze sens, czy może odbiorcy mają już dosyć nieustannych współprac?
Jak powinna wyglądać dobra kooperacja brandu z twórcą internetowym? Dowiemy się już 13 października o 17:00, a na pytania odpowie Marta Szadowiak - CEO agencji Projekt PR, wieloletnia producentka Blog Forum Gdańsk, ekspert w dziedzinie PR-u wydarzeń kulturalnych oraz influencer marketingu.
Spotkanie online poprowadzi Jaśmina Nowicka, a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie https://live.polskipr.pl/ dzięki netPR.pl.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego: miejsce zrzeszające studentów zainteresowanych branżą PR i wiążących z nią swoją przyszłość oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations: organizację zawodową wyższej użyteczności, działającą nieprzerwanie od 1994 roku i zrzeszającą specjalistów z branży.
Strateżka komunikacji/CEO agencji Projekt PR
Na co dzień zajmuje się przede wszystkim public relations wydarzeń kulturalnych oraz szeroko rozumianą strategią komunikacji instytucji samorządowych oraz firm prywatnych. Wieloletnia producentka Blog Forum Gdańsk - najważniejszego spotkania twórców internetowych w Polsce.
Wykładowczyni akademicka, twórczyni kierunków studiów podyplomowych na WSAiB w Gdyni oraz WSB w Gdańsku. Doktorantka w Centrum Badań nad Gospodarką Kreatywną na Uniwersytecie SWPS.
fb.com/martaszadowiak
twitter.com/martaszadowiak
linkedin.com/in/martaszadowiak