25 lat temu Bill Gates wygłosił słynne już stwierdzenie - content is king. Przez ćwierć wieku w branży komunikacyjnej zaszło jednak wiele zmian. Czy wciąż możemy mówić, że treści rządzą światem? I co to właściwie znaczy?
Marki prześcigają się w dotarciu do odbiorców. Z ich treściami spotkamy się na każdym kroku, choć często nawet nie zwracamy na nie uwagi. Różnorodność contentu w obecnych czasach jest naprawdę zaskakująca, a możliwość produkowania i promowania treści dzięki mediom społecznościowym - nieograniczona. Co daje markom używanie content marketingu? Z jakimi wyzwaniami mierzą się, by stworzyć treści, które przyciągną uwagę odbiorcy i zapadną mu w pamięci?
Te i inne zagadnienia związane z content marketingiem poruszymy już 15 grudnia o 17:00. Na nasze pytania odpowie Renata Poreda Manager ds. komunikacji marketingowej i PR w ASTOR, a także redaktorka naczelna pisma Biznes i Produkcja, o ponad 15-letnim doświadczeniu w marketingu, public relations, komunikacji, CSR i relacjach z mediami.
Spotkanie poprowadzi Ewa Grabek, a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie https://live.polskipr.pl/ dzięki netPR.pl oraz na profilu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego: miejsce zrzeszające studentów zainteresowanych branżą PR i wiążących z nią swoją przyszłość oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations: organizację zawodową wyższej użyteczności, działającą nieprzerwanie od 1994 roku i zrzeszającą specjalistów z branży.
Filolog, PRowiec, pasjonatka wszelkich form komunikacji, m.in. za którą odpowiada w ASTOR. Manager ds. komunikacji marketingowej i PR w ASTOR, a także redaktorka naczelna pisma Biznes i Produkcja, o ponad 15-letnim doświadczeniu w marketingu, public relations, komunikacji, CSR i relacjach z mediami. Zawodowo interesuje się marką osobistą. Fascynują ją rozmowy z ludźmi, głównie w formie wywiadów.
Obecnie pracuje w ASTOR, firmie, której celem jest wprowadzić firmy produkcyjne w świat Przemysłu 4.0 dzięki automatyzacji, robotyzacji i digitalizacji. Ważnym aspektem działań ASTOR jest humanistyczny wymiar transformacji, w myśl propagowanego motta #chodzioludzi oraz gdzie technologia spotyka człowieka.
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, gdzie zainicjowała i zorganizowała jedną z edycji PR Regionów.
Prywatnie interesuje się psychologią, motoryzacją, biografiami i kuchennymi eksperymentami. Uwielbia góry i rower. Biega.