nowe logo pspr kolor, wektorowe prawdziwy pr 6 (1)
75561586 118574759586202 4091599069821009920 n logo SAPR
zapraszają na transmisję

Temat:

Public Affairs to wąska dziedzina Public Relations, która koncentruje się na skutecznej komunikacji między organizacją a jej otoczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem samorządowych oraz państwowych organów administracji. Wymaga przewidywania i szybkiego reagowania na potencjalne i realne zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji (m.in. społeczne, prawne, gospodarcze). Firmom sprawne Public Affairs umożliwia udział w pracach nad rozwiązaniami proponowanymi przez administrację, a mającymi bezpośredni wpływ na działalność organizacji. Podejmowany dialog często, chociaż nie zawsze, pozwala na wypracowanie kompromisowych rozwiązań uwzględniających możliwości i potrzeby każdej ze stron. Jakie są korzenie Public Affairs i czym ten obszar różni się od lobbingu? Jak Public Affairs wygląda w Polsce, a jak na świecie? Jakie cele pozwala realizować?? Jakie są podstawowe narzędzia Public Affairs?
16.02.2022 o godzinie 17.00 na te i inne pytania odpowie duet ekspertek:
Emilia Zakrzewska, dyrektor marketingu i Finteco Group, wykładowca akademicki, która od ponad 14 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych oraz Emilia Hahn – założycielka i prezes zarządu agencji PR Hub, w branży komunikacyjnej o lat, specjalizuje się w kampaniach z obszaru żywienia i zdrowia, edukacyjnych, a także komunikacji kryzysowej, strategii CSR oraz public affairs.

Spotkanie online poprowadzi Aleksandra Sadowska, a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie https://live.polskipr.pl/ dzięki netPR.pl oraz na profilu Facebook Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego a partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.

Grafika: Anna Chlapek

×

Prelegentka:

Emilia Zakrzewska

Dyrektor Marketingu i PR, ProService Finteco Group, Wykładowca akademicki Ekspertka ds. Public Relations & Public Affairs. Od ponad 14 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Kompleksowo zarządza projektami, m.in. w zakresie rozwoju biznesu, public relations i marketingu.
Od ponad 7 lata wykładowca akademicki z zakresu public relations, w tym public affairs Absolwentka studiów MBA ukończonych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa Bibliologii i Informacji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka licznych publikacji z zakresu public affairs i public relations.

Emilia Zakrzewska portret

Emilia Hahn

Założycielka i prezes zarządu agencji PR Hub. Posiada ponad 21 lat doświadczenia w projektowaniu i realizacji kampanii komunikacyjnych dla największych międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się w kampaniach z obszaru żywienia i zdrowia, edukacyjnych, a także komunikacji kryzysowej, strategii CSR oraz public affairs. Laureatka dwóch Złotych Spinaczy w kategorii komunikacji kryzysowej, w tym pierwszego Złotego Spinacza Dekady za projekt „Tiger jest tylko jeden” dla Fundacji Równe Szanse Dariusza „Tiger” Michalczewskiego. Z jej inicjatywy, w ramach PR Hub, realizowane są autorskie projekty edukacyjne projektowane we współpracy z Wydziałem Nauk o Zdrowiu WUM. W Polskim Stowarzyszeniu Public Relations prowadzi Klub Public Affairs, a także jest członkiem Rady Pracodawców i Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zasiada w Radzie Programowej Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

 

Emilia Hahn portret
Przewiń w górę
Powered by netPR.pl