Komunikacja zdalna ma coraz istotniejsze znaczenie dla osób poszukujących pracy i chcących nawiązać nowe kontakty biznesowe. Internetowy networking staje się niezbędny, gdy coraz więcej firm prowadzi rekrutacje on-line i buduje swoją markę za pomocą social mediów. Wszystkim tym potrzebom próbuje sprostać portal LinkedIn zrzeszający ponad 770 milionów użytkowników.
Jak powinny wyglądać pierwsze kroki nowego użytkownika tego portalu? Czego powinno się wystrzegać przy prowadzeniu konta na LinkedInie? Odpowiedzi na te i inne pytania poznamy już 17 listopada o godzinie 18:00, a przewodnikiem po tajnikach LinkedIna będzie Marcin Janowski - CEO i PR Manager w agencji Space PR, ekspert ds. mediów społecznościowych i doświadczony szkoleniowiec z personal brandingu w social mediach.
Spotkanie online poprowadzi Agata Nowotnik, a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie https://live.polskipr.pl/ dzięki netPR.pl oraz na profilu Facebook Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego: miejsce zrzeszające studentów zainteresowanych branżą PR i wiążących z nią swoją przyszłość oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations: organizację zawodową wyższej użyteczności, działającą nieprzerwanie od 1994 roku i zrzeszającą specjalistów z branży. Partnerami wydarzenia są Stowarzyszenie Agencji Public Relations a technologicznie wspiera netPR.pl
CEO i PR Manager agencji Space PR, która oprócz tradycyjnych działań w zakresie PR-u, specjalizuje się w działaniach PR w Internecie kładąc nacisk przede wszystkim na komunikację w social media. W ramach obsługi klientów agencji zarządza strategią w obszarze wizerunku klienta w sieci. Trener LinkedIn, Facebook Ads. z 9 letnim doświadczeniem. Entuzjasta Big Data i Design Thinking.