Kryzys duży i mały - czy dobry PR-owiec musi potrafić zażegnać każdy z nich?
Czy można odbudować wizerunek marki po kryzysie?
Jak sobie radzić w obliczu kryzysu globalnego?
Odpowiedzi poznamy już w środę, 19 maja. Zapraszamy na kolejne spotkanie - tym razem poświęcone zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych. Stefan Augustyn, członek PSPR, opowie nam o tym, jak radzić sobie w obliczu trwającego, także obecnie, kryzysu. Dowiemy się również, jakiego zaangażowania wymaga kryzys o zasięgu globalnym i o czym nie można zapominać w chwili wystąpienia sytuacji kryzysowej.
PR & Communications Manager i Rzecznik Prasowy PayEye – fintechu, który pierwszy na świecie wprowadził płatność opartą o biometrię tęczówki oka. Praktyk komunikacji, szkoleniowiec i wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego.
Od kilkunastu lat zajmuje się profesjonalnym kształtowaniem wizerunku oraz komunikacją samorządów, instytucji, biznesu oraz jego otoczenia. Wcześniej przez dekadę, jako dziennikarz, związany był z mediami. Od dwóch lat jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.