nowe logo pspr kolor, wektorowe prawdziwy pr 6 (1)
75561586 118574759586202 4091599069821009920 n logo SAPR
zapraszają na transmisję

Temat:

Według badań prowadzonych przez Nielsena, ponad 9 na 10 konsumentów ufa treściom generowanym przez zwykłych użytkowników bardziej niż tradycyjnym reklamom. Co z tego wynika? Bardziej ufamy opiniom innych konsumentów niż temu, co mówią o sobie marki.
Na ratunek PR-owcom i marketerom przychodzi User Generated Content, czyli wszystkie treści tworzone bezpośrednio przez klientów marek, które wykorzystywane są następnie do prowadzenia narracji o marce.
Jak wdrożyć User Generated Content do działań marketingowych twojej marki? Jakie płyną z niego korzyści? Czy stwarza jakieś zagrożenie? Jak za pomocą UGC stworzyć wciągająca historię?
Już 21.04 o godzinie 17:00 na te i inne pytania odpowie Hubert Niedzielski, kierownik ds. PR marki Volkswagen oraz koordynator projektu „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce”, dwukrotnie nagrodzonego złotymi statuetkami w XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze”. Temat UGC zostanie przez naszego gościa pokazany na przykładzie strategii komunikacyjnych marek motoryzacyjnych.
Spotkanie online poprowadzi Miłosz Ciekalski z Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie live.polskipr.pl dzięki netPR.pl oraz na profilu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
Partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations, a technologiczne wsparcie zapewnia netPRpl.

Grafika: Anna Chlapek

×

Prelegent:

Hubert Niedzielski

Od kwietnia 2019 roku kierownik ds. PR marki Volkswagen w firmie Volkswagen Group Polska. Jest odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę Volkswagena z mediami oraz realizację strategii PR marki w obszarze polityki informacyjnej. Koordynowany przez niego projekt „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce” został nagrodzony dwoma złotymi statuetkami w XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze” (w kategoriach „Media Relations” oraz „Research&Insight”). Z Volkswagen Group Polska związany jest z od 2015 roku. Pracował dla ŠKODY jako specjalista ds. zarządzania produktem posprzedażnym, następnie w dziale marketingu jako specjalista ds. produktu oraz specjalista ds. komunikacji w zespole PR marki ŠKODA. Tam również odpowiadał za współpracę z mediami oraz politykę informacyjną. Wcześniej sprawował obowiązki specjalisty ds. marketingu w firmie Profile VOX oraz przepracował niemal cztery lata w klubie sportowym Warta Poznań jako rzecznik prasowy. Jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza (specjalizacja dziennikarska i PR), ukończył studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (kierunek „Innowacyjne zarządzanie marką”).


Absolwent London School of Public Relations i Universita Bocconi (kurs Corporate Sustainability).

Hubert Niedzielski portret
Przewiń w górę
Powered by netPR.pl